TERMÉSZETES az, hogy egy néhány kilométeres körzetben ugyanazt a ……TERMÉSZETESEN szlogent használják cégek, civil szervezetek, önkormányzatok? (tovább..)
TERMÉSZETES az, hogy egy néhány kilométeres körzetben ugyanazt a …… TERMÉSZETESEN szlogent használják cégek, civil szervezetek, önkormányzatok? Holott a TERMÉSZETES az lenne, ha egy-egy ilyen döntés előtt alaposan körbenéznének a döntéshozók, mielőtt szavaznak. Budakeszi esetében TERMÉSZETESEN még erre sem lett volna szükség, hisz ha nem is hivatalosan, de városunknak próbaüzemben már volt egy remek szlogenje, a nagyon eredeti, városunk egyediségét kiemelő, Budakeszi,
a „Főváros zöld kapuja”, amit hosszú ideig láthattunk a Budakeszi Idegenforgalmi Információs Pont honlapjának a fejlécén.
Ez az erős üzenettel bíró szlogen magában foglalja mindazokat a Budakeszi földrajzi fekvéséből eredő előnyöket és turisztikai lehetőségeket is, melyek a 2. Világháború előtti évtizedekben településünket jelentős turisztikai központtá emelték és egy nagy kitörési pontot is jelenthetnének a jövőben városunk számára. Ez a bíztató újrakezdés, irányváltoztatási szándék volt érezhető dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester asszony szavaiból is, melyek a 2014. év elején nagy érdeklődés és várakozás mellett megtartott budakeszi turisztikai fórumon hangzottak el.
Sajnos, ma már, a város képviselő-testületének döntése alapján, az új, sótlan, színtelen-szagtalan, tucat szlogen díszeleg a honlap fejlécén.
Ezt az újabb, e témában írott publicisztikámat csupán azért írtam meg, mert felfedeztem a normafai zöldek facebook oldalán, a Normafa TERMÉSZETESEN szlogent. https://www.facebook.com/Normafatermeszetesen
Erről az egész jelenségről bővebben már elmondtam a véleményemet március 23-án megjelent cikkemben. https://amikisvarosunk.hu/cikk/atgondolatlan-rossz-dontest-hozott-budakeszi-kepviselo-testulete-miert-utasitottak-el-tokeletes
Ez a mostani írásom csupán annak kiegészítése. Egy mondatomat azonban kiemelném ebből a korábbi anyagból:
„Kitalálhatunk itt Budakeszin bármilyen jó-rossz szlogent, ha mögötte nincs tartalom, hit, kreativitás, innováció, akkor megette a fene az egészet!
Tartalom, hit, kreativitás, innováció! A fenntartható fejlődésnek és minden új kezdetnek ez az alapja!
Budakeszi a „Főváros zöld kapuja”