tovább..
GYERMEKKÖZPONTÚ PEDAGÓGIÁK ÁLLAMI ISKOLÁKBAN: februári előadások a Rathauskellerben
Várjuk az érdeklődőket a gyakorló tanítónők előadásaira – megismerkedhetünk állami általános iskolákban alkalmazott személyiségközpontú, elfogadó és motiváló pedagógiákkal, és ezekkel kapcsolatos tapasztalatokkal. Mi indította vendégeinket útkeresésre, és milyen eredményeket értek el? Milyen nehézségekkel jár egy ilyen pedagógia átvétele? Várjuk a szülőket, pedagógusokat, akik szeretnék, ha az iskolánk még jobb lenne!
Szeretnénk, ha az érdeklődőkből közösség kovácsolódna, ezért gyertek el minél többen, tanuljunk, kérdezzünk azoktól, akiktől érdemes:
Komaság Margittól, akinek az előadása tűzriadó miatt félbeszakadt január 14-én (pedig nagyon érdekes volt), így most megismételjük,
Deák Évától, aki a Lépésről lépésre pedagógiai programot hazánkban terjesztő alapítvány elnöke, és a program kialakulásáról és elérhetőségéről, a képzésről mindent elmond majd nekünk, Csomor Ágnestől, aki a Budenz József Általános Iskolában a Lépésről lépésre osztályok szakmai vezetője,
és Kiss Virágtól, aki a Fillér utcai Általános Iskola Waldorf pedagógusképzést is végzett tanítónője, aki azonban hiszi, hogy többet adhat a gyerekeknek, ha egy állami iskolában tanít, és hogy nem csak azokat a gyerekeket illeti meg a gyermekközpontú oktatás-nevelés, akiknek a szülei meg tudják fizetni az alapítványi iskolát!