2013. január 4-én minden előzmény nélkül bejelentette a BKK, hogy május 1-én, 82 éves hűséges szolgálat után megszünteti a 22-es busz járatait, és azokat a jövőben Volán buszok fogják felváltani. (tovább…)
2013. január 4-én minden előzmény nélkül bejelentette a BKK, hogy május 1-én, 82 éves hűséges szolgálat után megszünteti a 22-es busz járatait, és azokat a jövőben Volán buszok fogják felváltani. Az azóta eltelt időszak azonban azt jelzi, mintha egyfajta csendes visszavonulás következett volna be a fővárosi döntéshozóknál ebben a kérdésben.
Hogy mire alapozom ezt a megérzést? Január 31-én már arról döntöttek, hogy a helyi igényekhez igazítják az agglomerizációban a kék busz fejlesztéseit a helyi településekkel kötött megállapodásokban, most meg arról szólnak a hírek, hogy március 1-től a hétvégi járatokat a kiránduló szezonhoz igazítják, sőt Budakeszin megállapodtak az önkormányzat vezetőivel, hogy Budakeszin belül ingyenesen átszállhatunk a háromféle kék buszra (22, 22A, 222). Jó hírek ezek? Természetesen. De végre mondja már ki a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, vagy a BKK, hogy mit is akar a jövőben, mert óriási a csend a január 4-i döntés végrehajtásának a körülményeiről.